5 Nisan 2008 Cumartesi

Bahar Havası Mı Çarptı Ne ?!!!!!


Yaklaşık bir aydır kendimi alışverişe vermiş durumdayım.Bir süre frenlerime basmıştım ama sanırım baharla coşan alışveriş tutkumu artık zaptedememeye başladım,tam gaz ileri !!! Alışveriş yapınca kendimi çok iyi hissediyorum,adeta hafifliyorum.Maddi olarak da hafiflediğim için bu durum Pelin in babasının pek hoşuna gitmiyor tabii.Biz kadınlar neden bu kadar tutkunuz tüketmeye anlam vermiş değilim.İhtiyacımız olsun olmasın çok beğendiğimiz birşey görünce on dakika inceleriz.Mesela bugün şahsen ben çanta alacakken çok güzel bir ayakkabı gördüm bu sefer çantayı unutup ayakabı peşinde koştum:)) Sonuç ne olursa olsun alıp almamak bir yana harcadığım efor ve zaman da cabası.


Annesinin yanında küçük bir canavar daha yetişiyor tabii :) O daha küçük şeylerle uğraşıyor şimdilik (balon,kraker,şeker gibi ) Dilerim bana benzemez bu konuda ,en azından abartmaz (?)..

Hiç yorum yok: